Parvulari
Ser
Resolució de conflictes
Sessió d’emocions
Respecte pel procés d’aprenentatge individual
Pla de desenvolupament personal: proximitat, tutories individualitzades, entrevistes de seguiment i acompanyament.
Treball de les rutines
Potenciació de l’autonomia
Reflexió col·lectiva i individual al matí
Formació humana i cristiana segons el caràcter propi
Conviure
Aprenentatges cooperatius
Agrupacions internivells
Agrupacions dinàmiques
Participació conjunta amb la família i escola en activitats d’aprenentatge
Campanyes solidàries
Fer i conèixer
Temps per parlar i escoltar
Matemàtiques manipulatives: aprenentatge vivencial
Aprenentatge funcional de la lectoescriptura
Projectes 3.0
Ambients: “decideixo i descobrim”
Rutines de pensament
Escacs en anglès: observo, anticipo, planifico i decideixo
Experiències digitals: TAC (tecnologia d’aprenentatge i coneixement) i robòtica (en anglès)
Experiències significatives: hort, Science (en anglès), activitats del nostre entorn
Anglès oral interdisciplinar: robòtica, escacs, science, música, psicomotricitat
Convivència i treball amb els auxiliars de conversa
Espais per la lectura
Acompanyament dels alumnes en grups reduïts
Codocència
Experiències artístiques: plàstica creativa, descobriment del cos amb la música i la psicomotricitat (en anglès)