[:ca]
Marta Arjona debuta a l’escenari del TEDxTarragona
L’alumna de 2n d’ESO del Col·legi Mare de Déu del Carme va debutar a l’escenari del TEDxTarragona, al Palau de Congressos. Amb la temàtica d’aquest any “Què trameu” que servia com a fil conductor de totes les xerrades, la Marta va parlar sobre la diferència entre treballar individualment, en grup i en equip davant de 572 persones. Cal remarcar que la Marta era la ponent més jove, amb només 14 anys, i la seva ponència es va inserir dins la presentació del TED-Ed Clubs que es duu a terme a la nostra escola.
La seva xerrada què preguntava directament al públic i l’inseria en la seva ponència, així com l’ús d’anècdotes personals, les quals gairebé tothom ha viscut alguna vegada, van fer que els assistents s’enganxessin i responguessin molt bé a la posada en escena de la nostra alumna.
Un cop finalitzat el TED, la Marta va ser felicitada pels altres ponents i per una part dels assistents, ja que no és fàcil enfrontar-se amb la seguretat que ella ho va fer a un públic tan gran i desconegut.
Cal recordar que l’alumna participa en el programa que es duu a terme a l’escola, el TED-Ed Clubs, on els alumnes han de crear i desenvolupar una xerrada de l’estil TED.
La Marta, sens dubte, ha estat un bon reflex de la feina que es fa a les aules.
Moltes felicitats per la feina, Marta!
[:es]La alumna de 2º de ESO del Colegio Mare de Déu del Carme debutó en el escenario del TEDxTarragona, el Palacio de Congresos. Con la temática de este año “¿Qué trama” que servía como hilo conductor de todas las charlas, Marta habló sobre la diferencia entre trabajar individualmente, en grupo y en equipo ante 572 personas. Hay que remarcar que Marta era la ponente más joven, con sólo 14 años, y su ponencia se insertó dentro de la presentación del TED-Ed Clubes que se lleva a cabo en nuestra escuela.
Su charla que preguntaba directamente al público y la insertaba en su ponencia, así como el uso de anécdotas personales, las que casi todo el mundo ha vivido alguna vez, hicieron que los asistentes se engancharan y respondieran muy bien a la puesta en escena de nuestra alumna.
Una vez finalizado el TED, Marta fue felicitada por los otros ponentes y por una parte de los asistentes, ya que no es fácil enfrentarse con la seguridad de que ella lo hizo a un público tan grande y desconocido.
Hay que recordar que la alumna participa en el programa que se lleva a cabo en la escuela, el TED-Ed Clubes, donde los alumnos han de crear y desarrollar una charla del estilo TED.
Marta, sin duda, ha sido un buen reflejo del trabajo que se hace en las aulas.
¡Muchas felicidades por el trabajo, Marta![:en]
Marta Arjona debuta a l’escenari del TEDxTarragona
L’alumna de 2n d’ESO del Col·legi Mare de Déu del Carme va debutar a l’escenari del TEDxTarragona, al Palau de Congressos. Amb la temàtica d’aquest any “Què trameu” que servia com a fil conductor de totes les xerrades, la Marta va parlar sobre la diferència entre treballar individualment, en grup i en equip davant de 572 persones. Cal remarcar que la Marta era la ponent més jove, amb només 14 anys, i la seva ponència es va inserir dins la presentació del TED-Ed Clubs que es duu a terme a la nostra escola.
La seva xerrada què preguntava directament al públic i l’inseria en la seva ponència, així com l’ús d’anècdotes personals, les quals gairebé tothom ha viscut alguna vegada, van fer que els assistents s’enganxessin i responguessin molt bé a la posada en escena de la nostra alumna.
Un cop finalitzat el TED, la Marta va ser felicitada pels altres ponents i per una part dels assistents, ja que no és fàcil enfrontar-se amb la seguretat que ella ho va fer a un públic tan gran i desconegut.
Cal recordar que l’alumna participa en el programa que es duu a terme a l’escola, el TED-Ed Clubs, on els alumnes han de crear i desenvolupar una xerrada de l’estil TED.
La Marta, sens dubte, ha estat un bon reflex de la feina que es fa a les aules.
Moltes felicitats per la feina, Marta!
[:]